Klachtenregeling
Procedure voor het indienen en behandelen van klachten
Heeft u een klacht?
Wij nemen klachten serieus en streven ernaar deze zo snel mogelijk op te lossen. Hieronder vindt u de stappen die u kunt ondernemen.
Stap 1: Direct contact
Heeft u een klacht over onze dienstverlening? Neem dan eerst direct contact met ons op. Vaak kunnen we uw klacht direct oplossen door een persoonlijk gesprek.
Telefoon
078 - 220 00 21info@compleetverzekerd.nl
Stap 2: Schriftelijke klacht
Komt u er samen met ons niet uit, dan kunt u uw klacht schriftelijk indienen. Vermeld daarbij de volgende gegevens:
- Uw naam en contactgegevens
- Datum van het voorval
- Omschrijving van de klacht
- Wat er volgens u mis is gegaan
- Welke oplossing u voor ogen heeft
- Relevante documenten (kopiëen)
Klacht indienen bij:
Compleet Verzekerd
t.a.v. Klachtbehandeling
Van Eesterenplein 95
3315 KT Dordrecht
E-mail: info@compleetverzekerd.nl
Onze behandeling van uw klacht
Ontvangstbevestiging
Binnen 3 werkdagen ontvangt u van ons een ontvangstbevestiging met daarin de naam van de behandelaar.
Onderzoek
Wij onderzoeken uw klacht zorgvuldig en nemen indien nodig contact met u op voor aanvullende informatie.
Reactie
Binnen 4 weken ontvangt u van ons een gemotiveerde reactie op uw klacht. In uitzonderlijke gevallen kan dit langer duren.
Niet tevreden met onze reactie?
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u zich wenden tot:
Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD)
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
Telefoon: 0900 - 355 22 48
Website: www.kifid.nl
Autoriteit Financiële Markten (AFM)
Postbus 11723
1001 GS Amsterdam
Telefoon: 020 - 797 20 00
Website: www.afm.nl
Kosten
Het indienen van een klacht bij ons is altijd kosteloos. Voor het indienen van een klacht bij het KiFiD kunnen kosten in rekening worden gebracht. Informatie hierover vindt u op de website van het KiFiD.